MaxiFleet Fjernsupport

Teknisk support med et tastetrykk

En MaxiFleet-avtale gir deg adgang til fjernsupport, noe som gir teknikerne hos Komatsu Forest mulighet til å logge seg inn på maskina og feilsøke problemene eksternt. Dette resulterer i rask og lett tilgjengelig support og minimering av ståtid.

Fjernsupport sparer både tid og penger siden reisetid unngås, og ekspertene til Komatsu Forest er alltid tilgjengelige. Våre teknikere kan bruke ekstern support service til opplæring, feilsøking, justere maskininnstillinger, oppdatere programvare og mye mer.

Maskinoversikten i MaxiFleet lar våre teknikere følge med på alarmer og tegn som indikerer at maskinen trenger en sjekk. Teknikeren kan da ta kontakt med deg og koble seg på maskinen for å undersøke. Selv planlagte servicer kan gjøres mer effektive siden teknikeren kan forberede seg til besøket ved å koble til maskinen eksternt.

MaxiFleet gir deg også mulighet til å gi fjernsupport til alle maskinene i din bedrift.

Slik fungerer det

Den eksterne support funksjonen åpnes alltid i et nytt vindu, hvor årsaken til økten spesifiseres. Tilkoblinger lages alltid over en sikker VPN. Før den eksterne supporten begynner, må føreren godta økten, hvorpå MaxiXT indikerer at en ekstern økt har begynt.

Remote support

Base
Advanced
Advanced Plus